本身都算係東方球迷 但見到佢明知要打亞冠 對廣州恆大 川崎前鋒 水原三星 竟然用個港超聯陣容打……完全唔買人……完全唔明班管理層竟然買一個前NBA球星加盟東方龍獅籃球隊爭取ABL冠軍 完全唔買外援應戰打亞冠。
再講……你搵過吳偉超返黎……又老又梅……買完你又唔用佢踢港超聯踢操返狀態……踢恆大你唔用佢打正選……竟然用黃展鴻……論經驗吳偉超既補位 mark人完全勝任……再加上你依次買飛風波……你將d作客飛買曬比龍獅佢地d內地人……所謂作客球迷差唔多係佛山東方球迷…我對東方依次備戰亞冠及買飛感到非常失望……
你睇傑志 為左打份亞冠分組賽 不停招兵買馬 雖然佢地買既球員 並非星級一級球員 但傑志的雄心係球迷睇得到……即使你係出局 球迷都話你地盡左力 你睇東方 乜人都唔郁……你比人大炒 做6零部隊 冇得怪人……唔好成日話首次參賽……預左交學費……你咁q唔想打……唔該你留比有心打亞冠既球隊啦!
經過依次我唔係東方球迷 我情願支持 願意為香港足球付出的球隊~傑志。 |