8吋平板電腦推介

請問各位
有好用嘅8吋平板電腦推介嗎?
謝謝

via HKEPC Reader for Android

联想拯救者y700

TOP

師兄,都系果句,乜野先叫好用,你好用唔會同我好用架?
咁空泛,買最貴就得,就好似問買手機,買貧果一樣

TOP

我覺得 iPad mini 6 好用,但唔知其他人點睇。

TOP

回復 2 #131213


聯想Y700
上網睇左佢嘅規格真係幾好
希望佢喺香港會有行貨
同定價唔好太貴就好喇


via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 arrychiu 於 2022-3-12 19:36 編輯
回復 131213


聯想Y700
上網睇左佢嘅規格真係幾好
希望佢喺香港會有行貨
同定價唔好太貴就好喇


via HKE ...
so9happy 發表於 2022-3-12 15:47


我估都幾難有港行
大部分有質素嘅手機、平板同手提電腦都係得國行。

TOP

我估都幾難有港行
大部分有質素嘅手機、平板同手提電腦都係得國行。
arrychiu 發表於 2022-3-12 19:34

大六公司不嬲都唔重視香港市場,香港市場對佢哋嚟講冇乜價值,要額外調整符合香港要求,利益同付出唔符合比例嘛!
Y700 就算有港行都會收天價啦!

TOP

我發覺一有新野出,就會有好多相關既問答post,引渡你去買呢個新產品。

TOP

我發覺一有新野出,就會有好多相關既問答post,引渡你去買呢個新產品。
AhRay 發表於 2022-3-13 09:11



    系有架  亦有做生意的  不過  守版规便可以吧!

TOP

推3叔 IPAD 算唔算?

TOP