Q6600 + JW X48 Extreme

請問
我只行到 9 倍
改唔到倍頻
JW bios 係 v1.2 最新
粒 Q6600 係 G0

有乜解救呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 laiwing2288 於 2008-10-9 23:15 發表

千多蚊想玩無鎖倍頻
甘QX仲有人買嗎



我好似見到有其他朋友行到 8 倍頻喎
唔通佢地粒 Q6600 唔係千幾蚊
而係幾千蚊粒所以改到倍頻 ?
:funk: :funk: :funk: :funk: :funk: :funk: :funk: :funk: :funk: :funk:

TOP

原帖由 eG8 於 2008-10-9 23:11 發表
請問
我只行到 9 倍
改唔到倍頻
JW bios 係 v1.2 最新
粒 Q6600 係 G0

有乜解救呢

你想升定降?

TOP

無理由無得降

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Q6600最高X9
入去BIOS較RATIO做MANUAL
跟住用NUMPAD果邊既+/-來調整

TOP

原帖由 bee8013 於 2008-10-9 23:24 發表

你想升定降?


我見 bios 寫 unlocked 可用 6-9
想試下降
其實係見呢到有朋友 D post 提意用 8 x ??? 試下個外頻
但我改唔到所以黎問下
Thx bee

TOP

原帖由 Lawrence942002 於 2008-10-9 23:27 發表
Q6600最高X9
入去BIOS較RATIO做MANUAL
跟住用NUMPAD果邊既+/-來調整

沒錯~

TOP

原帖由 laiwing2288 於 2008-10-9 23:26 發表

行唔到8X
你知唔知乜野叫bios先


唔知咩係 bios 我又点知改唔到呀
按 del 掣入架嘛
你係無料既攪事既就死開啦

TOP