eG8 當前離線
初級會員
laiwing2288 當前離線
Banned
TOP
原帖由 laiwing2288 於 2008-10-9 23:15 發表 千多蚊想玩無鎖倍頻 甘QX仲有人買嗎
bee8013 當前離線
特級會員
原帖由 eG8 於 2008-10-9 23:11 發表 請問 我只行到 9 倍 改唔到倍頻 JW bios 係 v1.2 最新 粒 Q6600 係 G0 有乜解救呢
已故 當前離線
長老會員
Lawrence942002 當前離線
中級會員
原帖由 bee8013 於 2008-10-9 23:24 發表 你想升定降?
原帖由 Lawrence942002 於 2008-10-9 23:27 發表 Q6600最高X9 入去BIOS較RATIO做MANUAL 跟住用NUMPAD果邊既+/-來調整
原帖由 laiwing2288 於 2008-10-9 23:26 發表 行唔到8X 你知唔知乜野叫bios先