【請善用交易廣場資源】相同物品五天內重覆出帖每帖扣50分另24小時內衹可推兩次

屢犯更會禁言一段時間

[ 本帖最後由 AndyWilliams 於 2005-8-1 18:23 編輯 ]

交易無法完成重貼怎麼辦?

TOP

原帖由 Ching 於 2005-8-1 04:02 發表
交易無法完成重貼怎麼辦?


我都想問...

TOP

不如改做.......無故"灌水式"出文扣50分la.......

TOP

可唔可以唔俾d人係咁自己推?

TOP

原帖由 salaryman 於 2005-8-1 04:12 發表
可唔可以唔俾d人係咁自己推?


唔俾自己推點賣?
會石沉大海, 唔係太好, 特別是旺的時候...

TOP

原帖由 Ching 於 2005-8-1 04:02 發表
交易無法完成重貼怎麼辦?


標題要寫清楚原因
有冇可能同一樣野次次交易無法完成
依樣好明顯係自己問題啦

TOP

原帖由 gas3000 於 2005-8-1 04:20 發表


唔俾自己推點賣?
會石沉大海, 唔係太好, 特別是旺的時候...


一日(24小時內)推兩次冇問題
三次就過份

TOP

原帖由 AndyWilliams 於 2005-8-1 04:29 發表


標題要寫清楚原因
有冇可能同一樣野次次交易無法完成
依樣好明顯係自己問題啦


仲有可pm版主由交易完成區移回交易廣場繼續買賣

TOP

原帖由 AndyWilliams 於 2005-8-1 04:48 發表


仲有可pm版主由交易完成區移回交易廣場繼續買賣

明白晒, 唔該!!!

TOP