AndyWilliams 當前離線
巳脫離厭惡性行業
Super Moderator
Ching 當前離線
進階會員
TOP
gas3000 當前離線
復活節島原居民
原帖由 Ching 於 2005-8-1 04:02 發表 交易無法完成重貼怎麼辦?
思覺閉失~KV1902 當前離線
HD4730
中級會員
salaryman 當前離線
原帖由 salaryman 於 2005-8-1 04:12 發表 可唔可以唔俾d人係咁自己推?
原帖由 gas3000 於 2005-8-1 04:20 發表 唔俾自己推點賣? 會石沉大海, 唔係太好, 特別是旺的時候...
原帖由 AndyWilliams 於 2005-8-1 04:29 發表 標題要寫清楚原因 有冇可能同一樣野次次交易無法完成 依樣好明顯係自己問題啦
原帖由 AndyWilliams 於 2005-8-1 04:48 發表 仲有可pm版主由交易完成區移回交易廣場繼續買賣