超頻遇上問題><

CPU: AMD 4200+
MB:DFI NF Ultrall -M2/NF SLill-M2/NFll- M2
岩岩試過降HT 4x,但未加電壓, 請問有咩意見可以再提高d
但係HT Link小過1000 有冇問題??

ram---> 533/667

TOP

HT Link SET 800試試!

TOP

原帖由 yingfai08 於 31-10-2008 06:22 PM 發表
HT Link SET 800試試!

人地咪set左x4lo
咁少電...電電佢啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# 的帖子

HTT少過1000無問題 超頻時可SET 4X/3X
外頻先超到219行2400Mhz 到時RAM就跟番行800
跟著再慢慢以10Mhz上 超唔店個陣先較RAM到667
再到樽頸位個陣先再加電壓 不過長行以1.4V以下為佳

TOP