點樣先可以壓低d個電壓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

俾唔夠電佢
梗係唔夠力行唔快la

想少d 電就行慢d

TOP

G0 先可以低v高頻
我粒E2160 行緊 3.4G @1.256V
不過我粒G0算不好体質了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

0甘高?!

TOP

降到本來頻率再慢慢上啦, 應該係有d怪問題先會咁, 1.48先3.2g好似太高 - -

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

到頂啦

TOP

原帖由 19920119 於 2008-11-5 18:12 發表
e加係用緊auto既,如果手動SET1.4Vload唔到windows
1.46就load完windows入唔到windows,藍屏

有無試過+fsb電

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP