19920119 當前離線
Banned
nidhogg 當前離線
中級會員
TOP
2.4c 當前離線
進階會員
yingfai08 當前離線
s20021139 當前離線
gas3000 當前離線
復活節島原居民
micngan4 當前離線
原帖由 19920119 於 2008-11-5 18:12 發表 e加係用緊auto既,如果手動SET1.4Vload唔到windows 1.46就load完windows入唔到windows,藍屏
667 當前離線