|
  
|
10#
發表於 2019-9-21 15:09
| 只看該作者
一般文件 用過雷射打印機之後
你會覺得噴墨打印機係一個大騙局
原裝墨水貴過部機
當你部機買咗一排
頭嗰一 ...
HK2046 發表於 2019-9-21 10:40 
我原本用開***彩色Laser,機唔算特別貴,但碳粉就唔平,每張成本幾貴,而且,兩三年就壞,好多小問題,高用量計,後來轉用兄弟MFC,J470 /480,用填充墨盒,成套先8xx,淘寶買墨,超平,
平均都系兩三年一套,但成本相差太太太遠,但最近換的J491就好伏,無填充墨盒用,局用代墨盒,
100人一套! |
|