[操作疑難] HK Mobi 有冇人同我一樣上唔到台?

從昨晚開始, 我就連唔到上台, 唔單止上唔到網, 連電話都打唔出, 手機訊號強度個 icon 有個 X, 重啟手機或是將張sim卡換去另一手機都係冇反應, 直到現時都仲未連得上台

179179

TOP

壞卡?

TOP

係,最後發現亦真係壞sim卡,張呢張卡插去其他手機都冇反應,我搵到我仲有另外一張新的HK Mobi,又可以正常運作。
我呢張sim卡其實只係用咗差唔多半年,竟然就壞咗,真係第一次遇到

TOP

係,最後發現亦真係壞sim卡,張呢張卡插去其他手機都冇反應,我搵到我仲有另外一張新的HK Mobi,又可以正常 ...
zenith 發表於 2025-6-21 23:21


係咪經常拔插?

TOP

係咪經常拔插?
FT907 發表於 2025-6-23 09:12



唔係, 最多都係三幾次, 壞卡嗰日對上至少兩個月都冇插拔過, 突然就壞咗, 所以我當時係以為個台既發射塔有故障

TOP