自由鳥開卡問題

請問各位
而家開卡,首月免費,係咪要先預繳一個月月費?
之前開好似扣$1

個個plan唔同,但至少要預繳一個月,有啲plan係預繳一個月而首月半價,有啲plan係預繳三個月或預繳五個月

冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅

TOP

以前真係全部 plan 都可以首月免費,所有身份證一世人一次
依家縮到變咗學生優惠先可以首月免費

TOP

FREECLS
30/6 🤣

TOP

以最高用量價錢計,豉油雀$148/88GB/月,
未計優惠/回贈;
但CMHK, 3HK同埋香港聯通都做緊差不多呢個價,
有100GB/月兼係5G.
咁呢個只得4.5G既豉油雀,又貴過吸仙,
實測4.5G肯定慢過人地5G,點同人爭?

TOP

以最高用量價錢計,豉油雀$148/88GB/月,
未計優惠/回贈;
但CMHK, 3HK同埋香港聯通都做緊差不多呢個價,
...
PN420 發表於 2025-6-21 10:24


係信仰,普通市民唔會知技術層面嘅野,問過幾個身邊用緊屎台嘅人點解會用,佢地個思維仲停留喺2G時代「為你做的 必定要出色」,以為仲係全港數一數二,當你喺佢地面前用其他台做speedtest比佢地睇,佢地就會個樣嬲爆爆「哦」「唔」一聲就咁走左去。

TOP

本帖最後由 jiangb 於 2025-6-21 15:52 編輯
係信仰,普通市民唔會知技術層面嘅野,問過幾個身邊用緊屎台嘅人點解會用,佢地個思維仲停留喺2G時代「為你做的 必定要出色」,以為仲係全港數一數二,當你喺佢地面前用其他台做speedtest比佢地睇,佢地就會個樣嬲爆爆「哦」「唔」一聲就咁走左去。
Linksys999 發表於 2025-6-21 14:17


我就平時淨係用開儲值卡,ValueGB speedtest/實際使用都係最快。之前唯一一張可以同佢媲美嘅就係Kabayan 5G,但speedtest 最好成續(NSA - 100mbps)都唔夠ValueGB 4G (150mbps)嚟。

其他PN420師兄講啲台出嘅卡都用得七七八八,尤其CMHK有同一地鐵市區線speedtest好勁頂爆42mbps但用嚟down嘢(Amazon S3,香港endpoint)得返10mbps(惠康),又或者speedtest failed to complete實際使用仲慢過csl Your Mobile(鴨聊佳120GB)。如果咁叫信仰都真係無嘢好講

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-6-21 16:12 編輯
我就平時淨係用開儲值卡,ValueGB speedtest/實際使用都係最快。之前唯一一張可以同佢媲美嘅就係Kabayan  ...
jiangb 發表於 2025-6-21 15:47


CMHK儲值卡(姐姐卡除外)係限晒速加低priority,慢我認同,但姐姐5G卡一啲都唔慢,直頭有上台5G卡水準,輕鬆幾百Mbs,Youtube有測試片。

ValueGB相比好多其他台儲值卡快,呢樣我都知,因為佢少客可以咁玩法,但5G上台卡一同其他台比就見真章。

如果你話ValueGB性價比高,我無異議,我講嘅係成個台嘅平均,我身邊用屎台嗰幾個都係上台5G plan。

TOP

本帖最後由 jiangb 於 2025-6-21 16:27 編輯
CMHK儲值卡(姐姐卡除外)係限晒速加低priority,慢我認同,但姐姐5G卡一啲都唔慢,直頭有上台5G卡水準,輕 ...
Linksys999 發表於 2025-6-21 16:06


Kabayan 5G = 姐姐5G卡,我用過亦有不斷speedtest,一直都頂唔到上去150mbps+,而且一落淨4G (因為我用啲卡都係最多4G,慣咗開)個日常使用順度連惠康卡都不如,而呢個都吻合我自己個post測出嚟嘅QCI+AMBR。

你要話上台乜乜乜,除自由鳥之外其他台我無用過就唔評論,但一竹篙直接打爛成個台就好似無謂咗少少。邊個台都有佢地獨有嘅水魚plan,亦都會有人用,唔係個個人都會做足research先去上台/買卡。

edit: 我都買咗張鴨聊佳70GB聲稱全速(https://www.hk.chinamobile.com/t ... k-70GB-365-HongKong),但未到最後啟用限期未用。

TOP

Kabayan 5G = 姐姐5G卡,我用過亦有不斷speedtest,一直都頂唔到上去150mbps+,而且一落淨4G (因為我用啲 ...
jiangb 發表於 2025-6-21 16:18


Kabayan測速自己睇:
https://youtu.be/1HMhYlETczM

講個別又話個別,講平均又話一竹篙。

岩呀,所以米話普通市民無任何電訊知識就會似為佢成個台仲好勁羅。

TOP