victor-1 當前離線
中級會員
slt 當前離線
進階會員
TOP
justiceice 當前離線
PN420 當前離線
Linksys999 當前離線
以最高用量價錢計,豉油雀$148/88GB/月, 未計優惠/回贈; 但CMHK, 3HK同埋香港聯通都做緊差不多呢個價, ... PN420 發表於 2025-6-21 10:24
jiangb 當前離線
係信仰,普通市民唔會知技術層面嘅野,問過幾個身邊用緊屎台嘅人點解會用,佢地個思維仲停留喺2G時代「為你做的 必定要出色」,以為仲係全港數一數二,當你喺佢地面前用其他台做speedtest比佢地睇,佢地就會個樣嬲爆爆「哦」「唔」一聲就咁走左去。 Linksys999 發表於 2025-6-21 14:17
我就平時淨係用開儲值卡,ValueGB speedtest/實際使用都係最快。之前唯一一張可以同佢媲美嘅就係Kabayan ... jiangb 發表於 2025-6-21 15:47
CMHK儲值卡(姐姐卡除外)係限晒速加低priority,慢我認同,但姐姐5G卡一啲都唔慢,直頭有上台5G卡水準,輕 ... Linksys999 發表於 2025-6-21 16:06
Kabayan 5G = 姐姐5G卡,我用過亦有不斷speedtest,一直都頂唔到上去150mbps+,而且一落淨4G (因為我用啲 ... jiangb 發表於 2025-6-21 16:18