有啲小問題請教各位

本帖最後由 Athlon神64 於 2021-8-9 12:05 編輯




玻璃會有呢啲水跡咁上下嘢
落雨就比較明顯
點解決



天口熱晒得耐架車冷氣唔夠凍
如果上公路跑就冇乜問題
一兩分鐘都涼晒

如果跑市內就硬係唔夠咁
不過我都冇特別開大冷氣
都係較左22度

有冇咩輕易改善呢?

Thanks

Honda jazz 約10年車
一般都係夠期換下油驗車等
冇特別攪

via HKEPC Reader for Android

本帖最後由 得得地 於 2024-3-16 20:16 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

車頭玻璃試下除油膜先
試下俾車房check下散熱風扇有無問題?

TOP

1 洗車時要做去油 應該玻璃有油膜
2. 似風扇壞

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-9 17:53 編輯

壞風扇, 停低無風散唔到熱. 行順左用自然風散到就涼.

應該要快D 換扇, 唔係太高壓谷壞左就仲麻煩.

副廠摩打加埋人工你預二三四千之類, 睇車型, 易拆易換的平D, 有D 難拆就貴D. 另外如果熱左一排, 可能要補下雪種之類.

TOP

1 去油膜 係咪自己買嘢抹就OK? 有冇建議?

2 我諗試下打雪種先,到時睇埋風扇

謝謝

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-9 17:50 編輯
1 去油膜 係咪自己買嘢抹就OK? 有冇建議?

2 我諗試下打雪種先,到時睇埋風扇

謝謝 ...
Athlon神64 發表於 2021-8-9 15:45


你唔係全程唔凍, 開得快時會凍, 就唔關雪種事.
一陣水滾, 你燒左爭口就唔係幾千蚊.

你打開車頭開大冷氣, 睇下個風扇轉得順唔順, 有無力. 會唔會一邊著一邊唔著之類. 著會唔會著一陣又熄左之類(比較長時間熄同著係正常, 佢係感溫, 夠熱先著, 但如果係一著都未轉順就停, 就係壞左野多). 著起黎風量夠唔夠大, 你好易感到有熱氣吹出黎等等.

有D 車一隻扇冷氣, 一隻扇散熱, 通常兩隻差唔多一樣咁老化, 你冷氣嗰邊壞得, engine 散熱嗰邊都就死. 水滾左就可能燒爭口


十年先第一次換風扇其實唔係短命, 合理維修. 除非你預左半年一年內劏車, 唔係就去搵車房跟喇, 早換早享受. 換一次夠你玩到劏車/賣車喇.


https://c29230043.pixnet.net/blog/post/311688704  你睇睇相關資料
車5-7年時當天氣熱.高速時冷氣冷.市區時冷氣不冷...最有可能冷氣前散熱風扇沒運轉散熱...

https://car.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=3458568

TOP

謝謝意見

架車都好少用下天氣好D再打開睇睇

TOP