本帖最後由 mo9394 於 2021-8-9 17:50 編輯
1 去油膜 係咪自己買嘢抹就OK? 有冇建議?
2 我諗試下打雪種先,到時睇埋風扇
謝謝 ...
Athlon神64 發表於 2021-8-9 15:45 
你唔係全程唔凍, 開得快時會凍, 就唔關雪種事.
一陣水滾, 你燒左爭口就唔係幾千蚊.
你打開車頭開大冷氣, 睇下個風扇轉得順唔順, 有無力. 會唔會一邊著一邊唔著之類. 著會唔會著一陣又熄左之類(比較長時間熄同著係正常, 佢係感溫, 夠熱先著, 但如果係一著都未轉順就停, 就係壞左野多). 著起黎風量夠唔夠大, 你好易感到有熱氣吹出黎等等.
有D 車一隻扇冷氣, 一隻扇散熱, 通常兩隻差唔多一樣咁老化, 你冷氣嗰邊壞得, engine 散熱嗰邊都就死. 水滾左就可能燒爭口
十年先第一次換風扇其實唔係短命, 合理維修. 除非你預左半年一年內劏車, 唔係就去搵車房跟喇, 早換早享受. 換一次夠你玩到劏車/賣車喇.
https://c29230043.pixnet.net/blog/post/311688704 你睇睇相關資料
車5-7年時當天氣熱.高速時冷氣冷.市區時冷氣不冷...最有可能冷氣前散熱風扇沒運轉散熱...
https://car.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=3458568 |