1132333 當前離線
初級會員
-和也- 當前離線
TOP
chuen1504 當前離線
中級會員
pkmon9527 當前離線
用緊,外觀一流 我用NZXT M22壓9700k 無超 打機最高80,avg都係65-70度左近 張2080 打機最高75度 參考過好 ... -和也- 發表於 2019-3-17 07:56
好似都唔太理想哦, 偏高溫度 邊個位係抽風入 底部入風嗎 pkmon9527 發表於 2019-3-24 12:58 AM
高杉大和 當前離線
想換隻itx箱玩下 見到隻箱個樣幾岩心水 想問下散熱如何? 本人用緊8700+2070唔會超 隻箱衰在要跟隻牛成1500 ... 1132333 發表於 2019-3-10 20:08
師兄等多陣,A1 plus好快有得買,美國已經出貨,台灣就準備預購,我遲下過去台灣買 ... 高杉大和 發表於 2019-4-2 14:55