gogoal1982 當前離線
Banned
550d 當前離線
TOP
ju1950 當前離線
初級會員
EyeOfMagic 當前離線
進階會員
ju1950 發表於 2017-4-21 22:36
用corsair link 看 冷排温度31,cpu package 70 點解會咁既 cpu 4790k 係唔係d 熱上唔到冷排 ... gogoal1982 發表於 2017-4-5 13:27
Efsf 當前離線
中級會員
cheaphin 當前離線
Zephaniah
重裝左好多次,PUMP係 CORSAIR LINK 有SHOW行緊2千幾轉的,而家7700K 1.28V 4.9G 行LINX 過90算唔算正常,ID ... gogoal1982 發表於 2017-4-22 00:02
gustlee 當前離線