helhel10 當前離線
中級會員
gozilla 當前離線
初級會員
TOP
aib 當前離線
张无忌 當前離線
進階會員
fakeman 當前離線
特級會員
回覆 helhel10 这是很基本port forwarding,你的router一定有。你可以参考我写的帖子参考。 ... 张无忌 發表於 2025-2-14 10:44
回覆 helhel10 大前題係你可唔可以login到入個router度configure? gozilla 發表於 2025-2-14 09:51
1. 同 ISP 租用嘅唔一定有,亦未必有 admin password 2. 你用 Mikrotik,樓主經 ISP 租嘅 100% 唔會係 M ... fakeman 發表於 2025-2-14 11:24
smoke_cheese 當前離線
你太明白我了,謝謝你的回覆🙏🏻 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) helhel10 發表於 2025-2-14 23:53