超E4300問題

我就咁喺BIOS個CPU Clock 由原本200Mhz加到233

但係core speed 一開時係見到2095.0Mhz

Core Voltage 係1.21V (我冇喺bios加到電)

但係依家就好似個圖咁下降返,出咗乜問題?

[ 本帖最後由 INVIN 於 2008-11-7 18:49 編輯 ]

e4300.png (22.5 KB)

e4300.png

開左ESIT...................


CPU. Q07. 點解用CPU-Z睇粒U既資料, 佢個倍頻同時脈會比預設既低? 但我冇超頻個D...
→ 可能係粒U有EIST (Intel) / Cool'n'Quiet (AMD), 減低左佢個倍頻同時脈, 以達到慳電既效果. Full load個時就會回復正常, 請放心

TOP

原帖由 _恆_ 於 2008-11-7 18:50 發表
開左ESIT...................


CPU. Q07. 點解用CPU-Z睇粒U既資料, 佢個倍頻同時脈會比預設既低? 但我冇超頻個D...
→ 可能係粒U有EIST (Intel) / Cool'n'Quiet (AMD), 減低左佢個倍頻同時脈, 以達到慳電既效果. Full load個時就會回復正常, 請放心

除咗CPU-Z睇粒U既資料重有邊隻好?

即係依家就咁喺desktop idle 就會係咁,我玩game (full load)時,佢就會高返?

TOP

原帖由 INVIN 於 2008-11-7 06:57 PM 發表

除咗CPU-Z睇粒U既資料重有邊隻好?

即係依家就咁喺desktop idle 就會係咁,我玩game (full load)時,佢就會高返?

FULL LOAD就會高返

EVEREST <---睇曬你部機都得

TOP

原帖由 _恆_ 於 2008-11-7 19:01 發表

FULL LOAD就會高返

EVEREST  

THX,
啱啱喺EVEREST睇到以下資料,不過我試過266Mhz係開唔到機

[ 本帖最後由 INVIN 於 2008-11-7 19:08 編輯 ]

e4300oc.jpg (11.68 KB)

e4300oc.jpg

TOP

RAM too High la
set it to 1:1
My E4300 running  @ 333 x 8 , 1.32v , 24/7

TOP

原帖由 kcstudiohk 於 2008-11-8 02:35 發表
RAM too High la
set it to 1:1
My E4300 running  @ 333 x 8 , 1.32v , 24/7

唔識點set 做 1:1

TOP

原來PPM=EIST

TOP