粒intel溫度高?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

換HS
你應該PO去散熱區...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔係特別高,換些比較好的散熱膏可下降幾度..是否CASE太細,散熱不好

TOP

45NM C2D行350 已經50度=.=...
換HS 同CASE 啦

TOP

用everest 試下

TOP

仲 好似降左頻tim

TOP