YO 當前離線
YO先生
中級會員
3.06 OC 4.jpg (225.88 KB)
下載次數:34
2008-11-24 02:38
3.jpg (218.38 KB)
下載次數:36
yingfai08 當前離線
進階會員
TOP
原帖由 yingfai08 於 2008-11-24 10:16 發表 記得以前行p4/3GHz時~行大迷信06只有: CPU score:8xx分!
chung2288 當前離線
原帖由 chung2288 於 2008-11-24 14:49 發表 小心CPU溫度太高
原帖由 YO 於 2008-11-24 14:51 發表 haha~~~冇所謂啦~~~只係d人地唔要o既野黎~~
原帖由 chung2288 於 2008-11-24 14:57 發表 加電可以超頻到5.××Ghz 小心D
原帖由 YO 於 2008-11-24 15:04 發表 我念有d難了......5g...因為只係915板
原帖由 chung2288 於 2008-11-24 15:12 發表 我又粒P4-631超頻到 5.××Ghz入到Windows OK不要長行
vv3d1 當前離線