p4 3.06g oc 4g

p4 3.06 + 4670

3.06 OC 4.jpg (225.88 KB)

3.06 OC 4.jpg

3.jpg (218.38 KB)

3.jpg

記得以前行p4/3GHz時~行大迷信06只有:
CPU score:8xx分!

TOP

原帖由 yingfai08 於 2008-11-24 10:16 發表
記得以前行p4/3GHz時~行大迷信06只有:
CPU score:8xx分!

風冷 超4g ~~興奮~~

TOP

小心CPU溫度太高

TOP

原帖由 chung2288 於 2008-11-24 14:49 發表
小心CPU溫度太高

haha~~~冇所謂啦~~~只係d人地唔要o既野黎~~

TOP

原帖由 YO 於 2008-11-24 14:51 發表

haha~~~冇所謂啦~~~只係d人地唔要o既野黎~~

加電可以超頻到5.××Ghz
小心D

TOP

原帖由 chung2288 於 2008-11-24 14:57 發表

加電可以超頻到5.××Ghz
小心D

我念有d難了......5g...因為只係915板

TOP

原帖由 YO 於 2008-11-24 15:04 發表

我念有d難了......5g...因為只係915板


我又粒P4-631超頻到 5.××Ghz入到Windows OK不要長行

TOP

原帖由 chung2288 於 2008-11-24 15:12 發表


我又粒P4-631超頻到 5.××Ghz入到Windows OK不要長行

明天試試先

TOP

P4 3G已很熱原裝散散熱已FULLOAD 70C

TOP