swimmer 當前離線
進階會員
Jazz 當前離線
原帖由 swimmer 於 23-11-2008 16:59 發表 有支 AS5 散熱膏 ,P4 3.0 年代已經用,岩岩再用返..放左幾年唔知仲用唔用得. 另外,如果我用左支AS5, 個HEATSINK 裝拆左幾次,因我發覺扣唔實...唔知會唔會傳熱差左,要再用過散熱膏呢?
TOP
mh使者 當前離線
特級會員
原帖由 Jazz 於 2008-11-23 17:05 發表 AS5 好似唔識乾 只要落果陣未乾就無問題既
原帖由 swimmer 於 2008-11-23 16:59 發表 有支 AS5 散熱膏 ,P4 3.0 年代已經用,岩岩再用返..放左幾年唔知仲用唔用得. 另外,如果我用左支AS5, 個HEATSINK 裝拆左幾次,因我發覺扣唔實...唔知會唔會傳熱差左,要再用過散熱膏呢?
原帖由 mh使者 於 23-11-2008 17:07 發表 MX-2先係
原帖由 Jazz 於 2008-11-23 17:17 發表 你有無用過 AS5 ,MX2, GC-1呢 買黎比較下 等你大過左就會發覺 "咦, 當年粒 AM2+/LGA775 係仲未乾既"