J&W 790GX-Extreme IGP 超頻一問

有無兄弟用緊呢板以有超個 IGP Clock ??
我試過小小小超去 705-710 行3DMark 06 都實 hang
就算我本身 CPU 同 Ram 無超頻,
IGP set UMA + Side port or 淨 UMA 都係咁

其實玩呢塊板我都仲有d問題同一 d Bios 設定既野想請教 ( 由其 IGP 果 Part )
希望用緊呢塊板既兄弟可以入黎分享同討論下

P.S. 我唔係其他牌子既打手, 只係見呢塊板未出之前有幾高評價所以佢出左幾日就買黎試下

有冇加igp(nb)電壓先....

TOP

有架, 0.04 試過 0.08 都試過...
Windows XP SP3 新裝, Driver 用官網既 v8.7, sb v8.2

其實仲有其他問題
例如係 XP SP3 既情況下用官網既 v8.7, sb v8.2
係上唔到個 ATI IDE 同 HDMI Audio driver
我裝左 ATi download 落黎既 v8.11 display, sb 同 ccc 就 OK
但就有另一個問題就係 CCC 裏面 Avivo 果基本品質會由 5 段設定變成得 2 段
呢樣野我會再試真 d 係我 CPU 同 Ram 超左頻先係咁定係 driver 問題

當然我唔知係板定 ATi d driver 問題, 因為 ATi d driver 咁多年都係咁亂咁差...  

Anyway...  Thanks bee 兄

[ 本帖最後由 Trueno86 於 2008-11-23 16:09 編輯 ]

TOP

我1.12v 超到800 無問題

TOP

其實我想問下呢塊野 係邊到set cpu倍頻

搵極都搵唔到喎

TOP

原帖由 cheungchunyu 於 2008-11-23 16:14 發表
我1.12v 超到800 無問題


你意思係個 IGP Core 超到800 ??
1.12v 即係 NB電壓行 Auto ??
但係 default 都好似 1.176v 喎

[ 本帖最後由 Trueno86 於 2008-11-23 16:31 編輯 ]

TOP

原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-23 16:22 發表
其實我想問下呢塊野 係邊到set cpu倍頻

搵極都搵唔到喎


Set cpu倍頻係 Bios 既 JUSTw00t!--> AMD Overclocking Configuration-->  Processor Frequency (FID) 果度 set

[ 本帖最後由 Trueno86 於 2008-11-23 16:41 編輯 ]

TOP

原帖由 Trueno86 於 2008-11-23 16:34 發表


Set cpu倍頻係 Bios 既 JUSTw00t!--> AMD Overclocking Configuration-->  Processpr Frequency (FID) 果度 set

唔該晒 搵下先

TOP

原帖由 Trueno86 於 2008-11-23 16:34 發表


Set cpu倍頻係 Bios 既 JUSTw00t!--> AMD Overclocking Configuration-->  Processor Frequency (FID) 果度 set

乜解究"AUTO"左

塊版買番黎幾日 bios仲未摸熟

TOP

回覆 6# 的帖子

我個個係 780g
因為我覺得 780g同 790gx 個igp 其實一樣之不過 轉用左 ddr3  so 我認為 電壓不變  
但 一般在 默認電壓下都可以 超 小小

TOP