LKNim 當前離線
進階會員
Darkaz 當前離線
Who care?
TOP
原帖由 Darkaz 於 2008-11-22 23:39 發表 1. 係用同一粒GPU 2. 有機會電死, 個電壓係指GDDR 電壓, 4850用GDDR3, 它的最高電壓值低於GDDR5, 電壓過大會電死
Sino_War 當前離線
中級會員
mh使者 當前離線
特級會員
hktony 當前離線
原帖由 hktony 於 2008-11-23 01:27 發表 據聞 電ram 好易死:) 而且 都冇得比...4870 係gddr5 你不如學下點樣 voltmod 粒gpu 仲好啦
lovelykeroro 當前離線
yingfai08 當前離線