Jacky_Wong 當前離線
進階會員
jackwong717 當前離線
特級會員
TOP
原帖由 jackwong717 於 2008-11-25 21:58 發表 "灰"左 冇得簡,係比雙核用,4核用唔到!!!!! AI就可以超,但要樣樣SET,我都攪左好耐都唔明!! 如C兄有新發現,分享下啦!
Mox 當前離線
Deunan
原帖由 jackwong717 於 2008-11-26 22:48 發表 我就找唔到邊度set倍頻啦! overdrive就好用D,BIOS就真係讀書少 C兄有冇換HS呀!我用紅海平平地都OK 咁佢係3條線,插落MB,咁入BIOS去SET 風扇0個頁就會(輕)左
原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-27 01:37 發表 用緊tb120
rayshun 當前離線
Banned