bb8388 當前離線
因果
進階會員
i71m.JPG (239.33 KB)
下載次數:54
2008-11-22 07:51
i74m.JPG (241.76 KB)
下載次數:44
2008-11-22 07:55
i7_eve3 [1600x1200].JPG (234.74 KB)
下載次數:37
2008-11-23 18:06
i7 pi9594 [1600x1200].JPG (172.56 KB)
下載次數:35
2008-11-28 04:15
xtreme2k 當前離線
特級會員
TOP
b.v.v. 當前離線
highflyer 當前離線
13/10/09 開始淡出 hkepc
zonebaby 當前離線
測試部 當前離線
我想我的女友是GTX 1070 TI ...
Banned
電腦膠手 當前離線
中級會員
原帖由 b.v.v. 於 2008-11-22 08:08 發表 1.296V穩唔穩?
原帖由 highflyer 於 2008-11-22 08:28 發表 OC palm 好唔好用? 用佢 windows入面超? 用bios 超?
原帖由 zonebaby 於 2008-11-22 08:37 發表 咁易上4G,好似好過Q9,係idle溫度差D。 C HING有冇使用測試睇下。
原帖由 測試部 於 2008-11-22 09:56 發表 恭喜又多位米王 等你test report
原帖由 電腦膠手 於 2008-11-22 10:26 發表 我想問 920係咪入門最平果隻? 係就真係唔錯 不過你點解唔搞下D RAM 我對CORE I7超RAM勁有興趣
蕃茄仔 當前離線
4.195.JPG (227.07 KB)
下載次數:34
2008-11-23 18:11