更新[愛妻]920 + Asus P6T-Deluxe 4.3GHz達成,pi9.594s記憶體頻寬19677MB/S

CPU同板18號入手,係未曾買ram,等左3日仲未見有三條一包裝ram賣,冇理由就乾等,又唔想買孖裝,打電話問問,老板借對1333ram我行住dual上機裝Vista,隻手忍唔到,順手試試上4GHz,暫時冇1366扣具,用住原裝fan,idle有成60℃,初部感覺良好

[ 本帖最後由 bb8388 於 2008-11-28 04:39 編輯 ]

i71m.JPG (239.33 KB)

i71m.JPG

i74m.JPG (241.76 KB)

i74m.JPG

i7_eve3 [1600x1200].JPG (234.74 KB)

i7_eve3 [1600x1200].JPG

i7 pi9594 [1600x1200].JPG (172.56 KB)

i7 pi9594 [1600x1200].JPG

so fast

TOP

1.296V穩唔穩?

TOP

OC palm 好唔好用?
用佢 windows入面超?  用bios 超?

TOP

咁易上4G,好似好過Q9,係idle溫度差D。
C HING有冇使用測試睇下。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我想問
920係咪入門最平果隻?
係就真係唔錯
不過你點解唔搞下D RAM
我對CORE I7超RAM勁有興趣

TOP

原帖由 b.v.v. 於 2008-11-22 08:08 發表
1.296V穩唔穩?

未試燒機
原帖由 highflyer 於 2008-11-22 08:28 發表
OC palm 好唔好用?
用佢 windows入面超?  用bios 超?

幾好玩,暫由入bios 超
原帖由 zonebaby 於 2008-11-22 08:37 發表
咁易上4G,好似好過Q9,係idle溫度差D。
C HING有冇使用測試睇下。

對ram唔係自己,宜家出去換ram,之後測試
原帖由 測試部 於 2008-11-22 09:56 發表
恭喜又多位米王 等你test report

我唔係米王
原帖由 電腦膠手 於 2008-11-22 10:26 發表
我想問
920係咪入門最平果隻?
係就真係唔錯
不過你點解唔搞下D RAM
我對CORE I7超RAM勁有興趣

920係入門最平果隻
對ram唔係自己,費事超壞RAM

TOP

請問點解我見第二個壇人地有齊3 channel包裝ram同1366用既散熱器扣具?

TOP

更新[愛妻]920 + Asus P6T-Deluxe 4.195GHz達成,記憶體頻寬19677MB/S

4.195.JPG (227.07 KB)

4.195.JPG

TOP