自繪祭-哈佬喂

規則:
1.表現手法不拒,盡可有萬聖節氣氛。
2.女女性感一點為低線,但禁色情、血腥暴力。
3.祭典到萬聖節晚上完結。



harrymfc


DTS-ES


[ 本帖最後由 DTS-ES 於 2005-10-30 20:46 編輯 ]

本帖最後由 harrymfc 於 2011-1-16 05:35 編輯

//////

TOP

原帖由 harrymfc 於 2005-10-8 00:22 發表
快暴走了了了了了了~ >.<

我為呢個topic專登畫的圖~  
用左四,五個 hr 黎上色都上到咁咁咁咁 ▔△▔

抱歉...完成後再post過...ˊωˋ

上色苦手T_T

響呢個moment...我要爆啦...

計劃聽日用 ...

大家慶祝哈佬喂,不必在意畫功好惡,當作畫作經驗都好。

TOP

很有趣的上色方法啊 w
看來夢幻的.....

在下御用的電腦壞掉, 死因不明, 無法製作 CG

TOP

原帖由 DeepSix 於 2005-10-8 07:13 PM 發表
在下御用的電腦壞掉, 死因不明, 無法製作 CG


下下畫到鬼gim 大幅
唔死sin 出奇

TOP

原帖由 DeepSix 於 2005-10-8 19:13 發表
很有趣的上色方法啊 w
看來夢幻的.....

在下御用的電腦壞掉, 死因不明, 無法製作 CG

硬碟過勞

TOP

劣作笑納

嗯...好吧~ 算是完成了~
還是第一個發萬聖節圖呢!! (狂喜中)(?)

P.S.這張可怕的圖我用兩個圖層完成= =|||
而且是全粉色系的 = =||| 嗯...好有風格...吧...

出去旺電看了一下...Wacom 4x5 的要成$5xx....好貴...= =
另一隻牌子抵D...希望聖誕節之前會有錢買吧~

在此預祝大家萬聖節快樂~

PS. 有人會去OceanPark玩鬼屋嗎?~ 我今個禮拜6去~

[ 本帖最後由 harrymfc 於 2005-10-10 16:46 編輯 ]

TOP

原帖由 harrymfc 於 2005-10-10 12:31 AM 發表
嗯...好吧~ 算是完成了~
還是第一個發萬聖節圖呢!! (狂喜中)(?)

P.S.這張可怕的圖我用兩個圖層完成= =|||


兩個圖層完成!! 神啊
我要六十幾層, 合計 500 幾 mb 先得啊 @@"
而且上色都冇你得意.........

(畫風不同吧 )

TOP

原帖由 harrymfc 於 2005-10-10 00:31 發表
嗯...好吧~ 算是完成了~
還是第一個發萬聖節圖呢!! (狂喜中)(?)

P.S.這張可怕的圖我用兩個圖層完成= =|||
而且是全粉色系的 = =||| 嗯...好有風格...吧...

出去旺電看了一下...Wacom 4x5 的要成$5xx....好 ...

用咩筆觸上色

TOP

原帖由 DeepSix 於 2005-10-11 01:20 發表


兩個圖層完成!! 神啊
我要六十幾層, 合計 500 幾 mb 先得啊 @@"
而且上色都冇你得意.........

(畫風不同吧 )


KAKA~ 我唔專業嘛~ 我係初學者^^  
(天音 : 騙人,其實是畫了4,5年也沒進步吧!)

我都試過用好多圖層...但太煩了....要換黎換去|||||
我都係中意用"木顏色"黎上色果種懶人XDXDXD

[ 本帖最後由 harrymfc 於 2005-10-12 21:52 編輯 ]

TOP