DTS-ES 當前離線
エロ領域大統領
特級會員
harrymfc 當前離線
初級會員
TOP
原帖由 harrymfc 於 2005-10-8 00:22 發表 快暴走了了了了了了~ >.< 我為呢個topic專登畫的圖~ 用左四,五個 hr 黎上色都上到咁咁咁咁 ▔△▔ 抱歉...完成後再post過...ˊωˋ 上色苦手T_T 響呢個moment...我要爆啦... 計劃聽日用 ...
DeepSix 當前離線
進階會員
Ansonw38 當前離線
原帖由 DeepSix 於 2005-10-8 07:13 PM 發表 在下御用的電腦壞掉, 死因不明, 無法製作 CG
原帖由 DeepSix 於 2005-10-8 19:13 發表 很有趣的上色方法啊 w 看來夢幻的..... 在下御用的電腦壞掉, 死因不明, 無法製作 CG
原帖由 harrymfc 於 2005-10-10 12:31 AM 發表 嗯...好吧~ 算是完成了~ 還是第一個發萬聖節圖呢!! (狂喜中)(?) P.S.這張可怕的圖我用兩個圖層完成= =|||
青蘋果 當前離線
原帖由 harrymfc 於 2005-10-10 00:31 發表 嗯...好吧~ 算是完成了~ 還是第一個發萬聖節圖呢!! (狂喜中)(?) P.S.這張可怕的圖我用兩個圖層完成= =||| 而且是全粉色系的 = =||| 嗯...好有風格...吧... 出去旺電看了一下...Wacom 4x5 的要成$5xx....好 ...
原帖由 DeepSix 於 2005-10-11 01:20 發表 兩個圖層完成!! 神啊 我要六十幾層, 合計 500 幾 mb 先得啊 @@" 而且上色都冇你得意......... (畫風不同吧 )