今日某船清貨

有冇人有去
大約平出面30%
冇乜玩開figure,不過都入左一隻
$150

宇宙船

我有興趣

[ 本帖最後由 s714001 於 2008-10-17 22:36 編輯 ]

TOP

今日經過門口無入去,好彩

如果唔係又破財

TOP

原帖由 rorimoe 於 2008-10-17 22:18 發表
有冇人有去
大約平出面30%
冇乜玩開figure,不過都入左一隻
$150


仲有幾多貨

TOP

唔通又揩埋???

TOP

原帖由 rion 於 2008-10-17 23:19 發表
唔通又揩埋???


摺都等明年先
仲有2百訂金

TOP