有冇GAN牛可以去到280W比rog strix 15用?

跟機牛好大隻, 有冇信得過既gan牛?

睇番現時有牌子或跟機出到140W左右就有. 20V14A好似冇.

淘都係見到一隻, 都驚佢信唔過. 係唔係仲未成熟出到?
thx

Strix SCAR 已準備好提供長效續航力。ROG STRIX SCAR配備 90Wh 電池,可連續播放 10.5 小時的影片而無需充電。為提供行動自如的彈性,支援最高 100W 的 USB Type-C 充電。使用隨附的 280W 電源變壓器充電,SCAR 可在 30 分鐘內從 0% 充電至 50%。


機身Type-C只支援PD100W
就算用最新PD240W標準的火牛都只能充100W

TOP

回覆 2# hanley3000

gan 100W都可以叉得起, 只係用傳統牛可以叉得快.
咁我搵隻輸出做到20V5A既GAN就得?

thx

TOP

回覆  hanley3000

gan 100W都可以叉得起, 只係用傳統牛可以叉得快.
咁我搵隻輸出做到20V5A既GAN就得?

th ...
正宗球迷 發表於 27/5/2023 06:06 PM



    100W充電如要打機未必夠快,電池會慢慢減少
type-c只係比你文書用的

TOP

回覆 4# hanley3000

收到, 暫時都要用佢隻大牛去叉電先得.

另外呢家冇拆電, 唔想叉死電已經冇方法

TOP

買得呢D gaming NB預左要用大牛龜火牛,GAN牛一般只for 文書機

TOP

https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=690275735039

我Y9000P用緊300W個款火牛,比原裝細好多

TOP

回覆 7# lap0209

我睇淘網都見得一兩款咁高火, 你用落熱唔熱?

TOP

好似好少見大火數既GAN, 唔知安唔安全

TOP

我Y9000P用緊300W個款火牛,比原裝細好多
lap0209 發表於 2023-5-28 15:26

有冇英規三腳

TOP