lomobo 當前離線
中級會員
murderfreaker 當前離線
TOP
餓底 當前離線
Aÿ 當前離線
進階會員
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
咩野叫做訊號好慢 訊號只會有同冇 速度先有快慢 餓底 發表於 2025-6-24 08:34
先唔講係咪智商稅,同法律問題 你係咪間屋大到要拉條實線室外4G/5G天線,再透過放大器再入你間收唔好電話嘅 ... Aÿ 發表於 2025-6-24 08:50
64067197 當前離線
ryanhk852 當前離線
係大陸呢D好普通, 好多單位都會引信號到室內, 香港就隨時犯法. jerrychan0610 發表於 2025-6-24 09:02
jk1399 當前在線
無 完 64067197 發表於 2025-6-25 00:32
之前睇微博,電訊商(移動,聯通,電信)會聯合公安,工信部門捉放大器。罰錢兼夾充公器材。 via HKEPC ... ryanhk852 發表於 2025-6-26 17:38