[轉貼] [蘋果新聞]...阿里巴巴35歲程式設計員...被公司嫌老勸離職

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

如果係香港,好似係犯左歧視條例。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

即係香港人有 120歲命
大陸人得70歲
所以退休年齡早一半?

TOP

即係香港人有 120歲命
大陸人得70歲
所以退休年齡早一半?
freefdhk 發表於 2019-2-14 01:09



    大陸平常人50歲已經無人請
49車邊都已經到處撞牆
35歲比人屈走,
15年後正常工極大機會又被屈走
除非有實力有人情

TOP

唔好講大陸.. 就算香港, 過 50 你搵份同現在差不多的工可能都一樣情況.

TOP

35歲仲揼緊石仔就真係應該好好諗下自己條路...

TOP

做IT 真係要35歲自殺啦

TOP

大家讀咁多書為乜?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP