[光碟] 十多年前燒落dvd+r出現交叉請況

係咪冇得救
20180712_140756.jpg

冇得救
染料出問題, 我以前有D 30碟都試過係咁
交叉位的資料應該會讀唔到
影片就可能好D, 如果係資料一定讀唔番

TOP

讀得返部份DATA,用WINDOWS內置個讀碟未必得,如果花左個file system什至開唔到,第三方軟件可以用幾部唔同個Drive以sector為單位讀取,成功率會高D。

TOP

本帖最後由 一男子 於 2018-7-12 17:37 編輯
冇得救
染料出問題, 我以前有D 30碟都試過係咁
交叉位的資料應該會讀唔到
影片就可能好D, 如果係資料一定讀 ...
peterma 發表於 2018-7-12 15:16

係dvd影片黎,想轉做iso係咁出error
dvd07.jpg

TOP

係dvd影片黎,想轉做iso係咁出error
一男子 發表於 2018-7-12 17:36


睇睇 ISO Buster,我當年把DVD轉入HDD都遇到讀得不好,可以用幾個ROM Read同一個壞壞地嘅碟,每個讀取不同部份,好運嘅救得返晒,唔好運都知邊個File死左。

TOP

發覺出事既都係呢筒2006年買左$116既Imation 8X DVD+R,全部50隻碟都有呢個情況
fr_15295_size880.jpg
fr_15297_size880.jpg
仲有d係2007年燒既三菱16X DVD+R同Verbatim  8X DVD-R都有咁既情況
fr_15302_size880.jpg

TOP

人兄都這樣;
小第都要經常看看多年前燒的;
還可以讀嗎;

TOP

而家重有人燒碟 我n年前將d動作碟轉入hd, 有d都花左畫面,心痛而家揾唔返

TOP

而家重有人燒碟  我n年前將d動作碟轉入hd, 有d都花左畫面,心痛而家揾唔返  ...
林洋2 發表於 2018-7-13 20:47



    以前用emule都可以搵到好多陳年動作片, 都好多年冇用emule, 唔知仲有冇.

TOP

本帖最後由 kean23 於 2018-7-16 05:31 編輯
發覺出事既都係呢筒2006年買左$116既Imation 8X DVD+R,全部50隻碟都有呢個情況


仲有d係2007年燒 ...
一男子 發表於 2018-7-13 11:40


上年想清位時, 將好多碟過去hard disk, imation既都仲好好, 其他雜牌只係讀到"空白", 全部都冇表面傷痕.

講起燒碟, 都唔記係以前冇咁捨得買harddisk, 定係harddisk都係偏細, 燒碟係指定動作, 曾幾何時電腦商場,賣mouse keyboard 墨水嗰啲既間間都係放一大堆碟賣, 都算係主力sell既物品.

TOP