雙mon..左右 定 上下 放好?

雙mon點放條頸無咁攰?

本帖最後由 next000 於 2023-4-27 15:45 編輯

如果左右放…中間凹入去

盡量縮細寬度就好

TOP

睇地方, 睇習慣
之前OFFICE無位, 被迫上下放
有位就左右放
無話邊個好唔好, 睇自己喜好

你用mouse既時候, 左右移動係容易過上下移動

TOP

左右放,一隻MON對正自己另一隻MON打斜 (用支架臂)
兩隻MON夾成V型
用可轉既電腦椅

TOP

左右, 一橫一直最好用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你意思係3隻都打直?

TOP

睇餸食飯!視乎檯面有幾多位。

自己部 Notebook/平板二合一駁埋外置 Mon,就上下放。
舊 Post 21# 的相:
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=126&tid=2689457&fav=yes&ordertype=0&page=3#pid41580495


不過上下放有個問題,想按下 Mon 的 Window 的 File menu/TAB…之類的時候,如果不小心移高小小隻 Mouse 就按錯上 Mon 的 Taskbar。

其實有無得避免?
Win11 有無得 Set 不同 Mon 的 Taskbar 分別放不同位置?
例如上 Mon 的 Task bar 放頂,下 Mon 的 Taskbar 就放低。

TOP

左右, 一橫一直最好用

我覺得咁樣擺最好, 擰頭角度少.

TOP

起初覺得雙MON好用
後來覺得一隻21:9乾淨企理
宜家覺得21:9如果唔打機射擊GAME唔剪片都唔係咁實用
覺得一橫一直比較好
直MON睇漫畫睇短影片都好用

TOP