痛車?!

影住一張先
砌完再同大家報告
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

四驅車都要痛車!!!

TOP

momoi
好懷念細個玩

TOP

買左幾錢?

TOP

砌左個底,仲未貼貼紙
感覺上一撞即散
勞作苦手,怕貼得唔好唔知貼唔貼好
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 ronald 於 2008-10-26 21:13 發表
買左幾錢?


1200*0.11

TOP

乜而家4WD出到用中置引擊禁利害

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 zerolamhk 於 2008/10/26 10:30 PM 發表
乜而家4WD出到用中置引擊禁利害


中置既話應該好好灣

TOP

原帖由 zerolamhk 於 2008-10-26 22:30 發表
乜而家4WD出到用中置引擊禁利害

個摩打要特製
以前d摩打無個用到係呢個底盤到

TOP