有無人細過睇過無責任艦長?

我睇到最後艦長失落, 最後都係加入後大黃鋒號自己擅自出發

係唔係完左架啦? 好想睇返

that's TV ending

TOP

原帖由 死得*冇者回龜 於 2008-11-18 22:10 發表
that's TV ending

仲有架? 聽講好似有 外傳

TOP

想知有幾多套OVA
我知道有一套係以微風號各船員為主角
共6集
亞視都有播過

TOP

原帖由 ioptional 於 2008-11-18 22:26 發表

仲有架? 聽講好似有 外傳

係...有外傳結局,
當時佢地既敵人有一種炸彈係可以突破"防護罩"既
之後班傻佬關左防護罩,d新武器就無用

TOP

原帖由 fatfatbee 於 2008-11-18 23:21 發表

係...有外傳結局,
當時佢地既敵人有一種炸彈係可以突破"防護罩"既
之後班傻佬關左防護罩,d新武器就無用

仲有一套係講拉洛剛帝國宰相跟不明勢力勾結,
企圖奪權,但反被對方利用
最後以惑星同盟(?)出兵前往拯救就完結

呢兩套亞視都好似有播過

TOP