ioptional 當前離線
ส็็็็็็็็็็็็็ส ...
進階會員
死得*冇者回龜 當前離線
25th AMD
Moderator
TOP
原帖由 死得*冇者回龜 於 2008-11-18 22:10 發表 that's TV ending
dos2vista 當前離線
ITXing!!!
fatfatbee 當前離線
輕小說狂熱
中級會員
原帖由 ioptional 於 2008-11-18 22:26 發表 仲有架? 聽講好似有 外傳
原帖由 fatfatbee 於 2008-11-18 23:21 發表 係...有外傳結局, 當時佢地既敵人有一種炸彈係可以突破"防護罩"既 之後班傻佬關左防護罩,d新武器就無用