shing1505 當前離線
Banned
sunhikari 當前離線
進階會員
TOP
hold_find 當前離線
原帖由 sunhikari 於 2008-11-16 23:11 發表 手機上網而已,電腦都得
原帖由 hold_find 於 2008-11-16 23:47 發表 上去入pw有咩用? 但次次下到已經過咗18:30...
原帖由 sunhikari 於 2008-11-17 00:00 發表 時差關係MA 人地做個時係香港時間4:00PM 做完就係香港時間4:30PM 做得翻釋都過左香港時間5:30PM(即日本時間6:30PM) ) 除非你可以係香港時間5:00PM得到RAW吧(無可能)
riceking 當前離線