無線J2台剛剛做緊「天使心」

都唔知點解無線唔用大家都熟識的"孟波"呢個名, 而用番原本"牙羽獠"個名?

我就覺得年紀大左  做埋人地老豆  用番原名  感覺較老成  較適合

TOP