[求助] Figma 換手 斷左-_-

拔出黎個陣 發覺斷左=.=
但個圓球位仲係入面, ,請問有無邊個有辦法識整返出黎
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

如該件沒有得拆開的話,巴打你可以買過隻......

TOP

原帖由 摩哥拿 於 2008-12-11 20:48 發表
如該件沒有得拆開的話,巴打你可以買過隻......

有無野可以撓出黎 囧
唔想買過隻

TOP

TOP

原帖由 低調的單身男 於 2008-12-11 20:51 發表
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1035047

同問

如果到時無得換咪心痛死-_-

TOP

用 D 針狀 (粗少少) 物, 不停地轉破舊粒圓球..有愛既應該搞得掂

如果要捨棄佢既請 PM

TOP

原帖由 小Ray 於 2008-12-11 21:00 發表
用 D 針狀 (粗少少) 物, 不停地轉破舊粒圓球..有愛既應該搞得掂

如果要捨棄佢既請 PM

好, ,就試下呢種有愛既方法
希望得啦-_-

TOP

多謝樓上提供既方法, , 用縲絲批 轉爛左佢,成功加返隻手落去
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我真系冇換到

間代理玩野,留左N 次電話都唔覆我,我吹佢唔漲(冇單)

TOP

原帖由 低調的單身男 於 2008-12-11 21:51 發表
我真系冇換到

間代理玩野,留左N 次電話都唔覆我,我吹佢唔漲(冇單)

咁而家隻野點 囧
比我會用AA膠既 /.\

TOP