[徵求] 有無人有興趣搞wacom intuos4團呢?

成日見到坊間推銷bamboo,但intuos4就好少有優惠...唔知有無得搞呢?

我好有興趣join

TOP

我有興趣 Bamboo (3rd generation) - Pen & Touch (Medium Size)

TOP

佢地自己做緊特價

TOP

本帖最後由 笨蛋葉 於 2011-12-7 19:06 編輯

呢間野好有性格

想平直接問個推銷員仲實際
之前買個時個推銷員話係可以平幾百不過無左保養
變左由個推銷員同你保有咩事由呢個人同你去搞(保養期一樣)

TOP

本帖最後由 sonichkhk 於 2011-12-11 03:50 編輯

我對INKLING 比較有興趣

TOP

我對INKLING 比較有興趣
sonichkhk 發表於 2011-12-11 03:48



    支持

TOP