有幾多 ching 睇晒咁多集 火影動畫?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

印象中只睇到中忍試.... 同睇左劇場版(水樹賣萌番)

TOP

回覆 1# x37

720集有200集應該係原創+回憶

所以只可以講我睇哂本篇,2年前原創仲叫做好睇有得笑下,但2年後疾風傳既原創10個8個係唔想睇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 sapphire4890 於 2020-7-22 13:33 編輯

我5月中睇, 睇到前幾日睇曬

netflix有英配, 但得舊番
之後睇到疾風傳轉animeflex睇
220+500集, 中間回憶打完痛, 跳左十集左右. 打到最後隻女姬都跳左10~20集回憶.

學英文唔錯
例如起身, rise and shine ... 當中都feel到好日式既英文, 例如要表達自己對族/姓既名, 會加強語氣
I am sasuke UCHIHA, i hate many things, and I don't particularly like anything.
What I have is not a dream, because I will make it a reality. (成個無教養既細路咁)

再睇下facebook memes, 有時都明點解鬼佬咁鐘意火影

英配會平淡少少, 小櫻會無咁"八婆".
日配既櫻就真係好惡頂. 中間學兩句英文粗口旁下身

TOP

本帖最後由 sapphire4890 於 2020-7-22 13:32 編輯
回覆  x37

720集有200集應該係原創+回憶

所以只可以講我睇哂本篇,2年前原創仲叫做好睇有得笑下,但 ...
鋼練 發表於 2020-7-22 12:12



    疾風傳, 坦白講唔好睇. (劇情討論, CTRL+A睇下面)
"中間三尾, 去搵八尾, 悶到爆登
中間位開始loop舊既野.
但原創就打得好保守同好舊, 疾風傳就每次都只係將舊既野加大同加強.
無啦啦個主角就會勁左, which is 完全唔合理.

一個rasangen唔得, 就加十個, 100個, 1000個 .. .好悶, 無左對忍術既精湛同戰鬥策略

其實咁多集到尾, 都係講作者點理解和平, 係唔係全世界死一次既和平先係和平.
定還是和而不同
"

原創其實真係好好睇, 劇情少loop之餘, 後生果時既故事係有趣好多.

TOP

印象中只睇到中忍試.... 同睇左劇場版(水樹賣萌番)
0186 發表於 2020-7-22 11:02



    中忍絕對係好睇, 無悶場. 之後個時間軸(角色年齡增長)其實都係咁上下, 但集數多左足一倍.
角色既演繹係好有風格.

疾風傳純打, 無咩劇情可言.

TOP

N年前睇到百幾二百越睇越

TOP

回覆 6# sapphire4890

疾風傳同尾獸有關的原創部分都不錯
漫畫跳左幾隻尾獸

座船原創真是拖時間到爆

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP