本帖最後由 sapphire4890 於 2020-7-22 13:32 編輯
回覆 x37
720集有200集應該係原創+回憶
所以只可以講我睇哂本篇,2年前原創仲叫做好睇有得笑下,但 ...
鋼練 發表於 2020-7-22 12:12 
疾風傳, 坦白講唔好睇. (劇情討論, CTRL+A睇下面)
"中間三尾, 去搵八尾, 悶到爆登
中間位開始loop舊既野.
但原創就打得好保守同好舊, 疾風傳就每次都只係將舊既野加大同加強.
無啦啦個主角就會勁左, which is 完全唔合理.
一個rasangen唔得, 就加十個, 100個, 1000個 .. .好悶, 無左對忍術既精湛同戰鬥策略
其實咁多集到尾, 都係講作者點理解和平, 係唔係全世界死一次既和平先係和平.
定還是和而不同 
"
原創其實真係好好睇, 劇情少loop之餘, 後生果時既故事係有趣好多. |