大家會點處理部舊MAC?

大家會點處理部舊MAC?

係乜嘢型號? 如果 Mac Pro tower case , 可以改裝當PCcase用

TOP

裝window 繼續用

TOP

送俾我

TOP

轉行Linux

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

06 imac usb 接 解碼 Amp 聽吓歌

TOP

舊年部2013年款 15 inch Macbook Pro (i7, 16GB Ram, 500GB SSD)退役, 都賣到4K架

TOP

舊年部2013年款 15 inch Macbook Pro (i7, 16GB Ram, 500GB SSD)退役, 都賣到4K架
AltezzaXP 發表於 2021-8-3 16:25


啲人真係當apple野係黃金

TOP

啲人真係當apple野係黃金
carlkyo 發表於 2021-8-4 08:37


有價有市,不論你喜歡與否。

我都有部2013 mbpr 15”i7(4代) 16gb 改到1tb ssd (新)。 平時用順到比得上8代i7 wintel notebook。

TOP