有左遙距入錶之後

有否覺得難等位左?

之前有易過咩?

TOP

之前有易過咩?
astrial 發表於 2021-12-13 09:55


呢句真

TOP

有左遙距入錶
除左要等位 仲要等個錶夠鐘....

TOP

有左遙距入錶
除左要等位 仲要等個錶夠鐘....
ckmakit 發表於 2021-12-13 10:39

唔入錶既始終唔入,其實分別不大,只係有入既等到佢夠鐘以前會見真人返黎走或入錶,而家可能remote 加左

via HKEPC Reader for Android

TOP