蘋果日報今日頭版, 全城熱炒ipad3, 每部起碼放6000.....yup

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

播放rmvb,ok嗎 ...[/url]

byebye

TOP

成兩年無睇過rmvb了, 而家最少都睇720p

TOP

蘋果日報今日頭版, 全城熱炒ipad3, 每部起碼放6000.....yup




題外話, 想問師兄們, ipad3, 播放rmvb,ok嗎 ...
wadewadewade 發表於 2012-3-14 06:27 AM



    用av player ipod touch都播到

TOP

你用D APPS 可以播 RMVB 就 OK 了

TOP

你用D APPS 可以播 RMVB 就 OK 了
dardar 發表於 2012-3-15 09:40



    App name??
Thanks~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用緊 oplayer , 算不錯 , 我用其他會唔係咁順 , 我ipad1

TOP

希望抽得中 入左紙抽四部

TOP