[徵求] U-board再組團?

剛剛miss左個團
而且又因為個團數目上有出入令有ching訂到但冇白色
仲有幾位師兄都好想買
A sir會否呢排即刻加場?

剛剛miss左個團
而且又因為個團數目上有出入令有ching訂到但冇白色
仲有幾位師兄都好想買
A sir會否呢排即 ...
andylo 發表於 26/2/2012 20:22


未必有了,訂貨量少就攪唔成架啦

TOP

我都想要2個..iClooly U-Board Smart..

TOP

last time i missing it

TOP

I also demand one

TOP