棋靈王~藤原佐為 當前離線
持有一部XB 360
進階會員
kevinho2006 當前離線
TOP
原帖由 kevinho2006 於 2009-12-18 21:48 發表 我係wilson買既 係唔係唔用得
原帖由 kevinho2006 於 2009-12-18 21:59 發表 岩岩試左 可以照用 不過其實我一直都係用lime 速成
原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-18 23:05 發表 想問個速成係唔係會顯示晒D侯選字出來? 之後就咁點D字就Select 另外Keypad有冇字碼顯示
原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-18 23:39 發表 WAO. 聽落好似幾好用wor 不過想問埋呢. 有冇關聯字?
原帖由 kevinho2006 於 2009-12-18 23:51 發表 冇 不過你可以自己set 姐係打完一個字你再打下一個字 佢會記錄低 成為你既關聯字
原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-18 23:54 發表 原來係咁 想問Liquid如果Switch手寫同LIME之間快唔快