Acer Liquid 音量調整問題 Patch !!!

問題修正與功能改善
修正使用蒙恬輸入法時, 無法調整系統音量的問題

http://www.acer.com.hk/acer/serv ... &CRC=1180927874

另外仲有個Patch係For My NET URL

原來12月10號已經出左個Patch

[ 本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-18 21:22 編輯 ]

我係wilson買既
係唔係唔用得

TOP

原帖由 kevinho2006 於 2009-12-18 21:48 發表
我係wilson買既
係唔係唔用得

應該一樣得
因為只係fix個蒙恬輸入法

不過我唔係User 答你唔到MUST Work

TOP

岩岩試左
可以照用
不過其實我一直都係用lime 速成

TOP

原帖由 kevinho2006 於 2009-12-18 21:59 發表
岩岩試左
可以照用
不過其實我一直都係用lime 速成

想問個速成係唔係會顯示晒D侯選字出來?
之後就咁點D字就Select

另外Keypad有冇字碼顯示

TOP

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-18 23:05 發表

想問個速成係唔係會顯示晒D侯選字出來?
之後就咁點D字就Select

另外Keypad有冇字碼顯示

佢會正常出個打字KEYBOARD比你
你可以揀有碼/冇碼
當你禁左2個之後
佢上面就會有行野顯示候選字
唔岩既就禁實行野向左拉
岩既就禁落去
咁就得

[ 本帖最後由 kevinho2006 於 2009-12-18 23:32 編輯 ]

TOP

WAO. 聽落好似幾好用wor
不過想問埋呢. 有冇關聯字?

TOP

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-18 23:39 發表
WAO. 聽落好似幾好用wor
不過想問埋呢. 有冇關聯字?


不過你可以自己set
姐係打完一個字你再打下一個字
佢會記錄低
成為你既關聯字

TOP

原帖由 kevinho2006 於 2009-12-18 23:51 發表


不過你可以自己set
姐係打完一個字你再打下一個字
佢會記錄低
成為你既關聯字

原來係咁
想問Liquid如果Switch手寫同LIME之間快唔快

TOP

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-18 23:54 發表

原來係咁
想問Liquid如果Switch手寫同LIME之間快唔快

唔知點解我一用LIME就轉唔返手寫
改唔到輸入法
要用番手寫/其他內置
要DISABLE左個LIME
先轉得番
不過我只係用速成/打英文...冇所謂

[ 本帖最後由 kevinho2006 於 2009-12-19 00:04 編輯 ]

TOP