hahahalpc 當前離線
特級會員
回憶是很痛苦 當前離線
進階會員
TOP
uwantwant 當前離線
siupy 當前離線
甜羊物語
Banned
rick1412 當前離線
中級會員
原帖由 siupy 於 2009-12-18 02:27 發表 遲下可以會好似I908咁 有紫色
leofong2022 當前離線
在仁生地浴 囧rz...........
原帖由 uwantwant 於 2009-12-17 21:33 發表 出左wm 6.5 先買.
原帖由 hahahalpc 於 2009-12-18 12:19 發表 香港官方6.5已出 http://hk.samsungmobile.com/CHN/supports/omnia2/upgrade.html 第日d新機可能已經預載6.5版本
mouseman 當前離線
20歲的戀人
長老會員
samkwong 當前離線
原帖由 mouseman 於 2009-12-18 17:47 發表 I am ordering this White version at $4130