i8000白色版

來自一個泰國forum
http://www.pdamobiz.com/forum/forum_posts.asp?TID=267953&PN=1
幾正
如果香港有(水行都好)
我真係考慮放棄Milestone...

白色好靚喔
唔知邊度有得賣呢

TOP

出左wm 6.5 先買.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 siupy 於 2009-12-18 02:27 發表
遲下可以會好似I908咁
有紫色

S8000已經有

TOP

如果平ge有得諗
不過我都想轉android機

TOP

原帖由 uwantwant 於 2009-12-17 21:33 發表
出左wm 6.5 先買.

香港官方6.5已出
http://hk.samsungmobile.com/CHN/supports/omnia2/upgrade.html
第日d新機可能已經預載6.5版本

TOP

原帖由 hahahalpc 於 2009-12-18 12:19 發表

香港官方6.5已出
http://hk.samsungmobile.com/CHN/supports/omnia2/upgrade.html
第日d新機可能已經預載6.5版本

買街個d 機幾時會預載6.5? x mas 想出機 不過i8000 同hd 2 只差1k,但hd2 spec 勁好多,又iphone touch

[ 本帖最後由 uwantwant 於 2009-12-18 12:23 編輯 ]

TOP

I am ordering this White version at $4130

TOP

原帖由 mouseman 於 2009-12-18 17:47 發表
I am ordering this White version at $4130

水機?

TOP