而家仲有邊度有Magic賣?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

SV應該仲有黑機吧

TOP

如果magic 有hero 個 spec, 其實都幾吸引

TOP

原帖由 rickdom 於 2009-12-16 18:27 發表
如果magic 有hero 個 spec, 其實都幾吸引

差個5MP camera

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 真.史提御姐 於 2009-12-16 18:47 發表
SV會唔會印自己個logo係部機度?

唔會

TOP

我朋友尋日係先達買左白色水貨,三千蚊,已經裝左Hero Rom.

TOP

Wilson都仲有

TOP

Magic gets Hero Rom now la.
only difference is 3.2M vs 5M camera and missing 3.5mm headphone

TOP

Wilson黑色行$3580

TOP