HKZO 當前離線
進階會員
Jason 當前離線
一個普通中學生而已
原帖由 HKZO 於 2009-12-16 00:03 發表 可以上到facebook,可以上到YOUTUBE,可以用到MSN 最後就係可以輸出WIFI信號, 唔知道Android 做唔做到呢? 因為唔係好想用WM機...
TOP
Esquire 當前離線
永遠 Kat Kat
特級會員
pigmich 當前離線
浙江靚仔 當前離線
中級會員
jerrychan 當前離線
joelee 當前離線
Ice_cube 當前離線
原帖由 jerrychan 於 2009-12-16 21:48 發表 iphone完全做到晒, 無煩惱, 又易用
YCWong 當前離線