而家出 Samsung Galaxy 係米 not a good choice?

我用緊 Samsung Jet...
但佢個自家 OS 有點笨....
想要一部大芒D 可以上網... 有 app
机價$4000 樓下 la..
大家覺得 Galaxy ok ma?

我部GALAXY 除ram細快,速度都唔算慢,
睇你要唔要佢個AMOLED MON ,
唔係就其他機會好D

TOP

比多幾舊 Milestone 係 Smarter Choice

TOP

...GALAXY  點都唔係FRIST CHOICE 啦~
你不如等多一等等到MOTO 記出左 Milestone 再先~ 睇睇
HTC 都仲有其他新機出~ ....ANDRIOD SYS 有埋玩

TOP

呢部機我都想玩下
貪佢夠簿又有amoled
部機真係咁唔值得買?

TOP

呢個機既性價比幾乎係靠AMOLED
+1500MAH既電池頂住....
(各位唔好忘記JET都係AMOLED.賣緊29XX..
雖然OS.. )
UI又唔係寫得特別好..
(唔知係三叔太睇小呢個OS定係點.)
(起碼冇OMNIA2果類改頭換面既感覺)
規格又唔算高....
加上個價錢又唔上唔落咁..
(AMOLED係好
但係其實唔多人對MON有要求
HD2個MON有人都覺得色水自然,夠大睇片正  )

建議可以觀望下先..可能價格有插水既空間都未定

TOP

一上amoled,, 落唔返lcd

TOP

睇你買部機黎仲乜,liquid 平過佢,快過佢。galaxy 得個mon好...

[ 本帖最後由 momogi 於 2009-12-13 18:41 編輯 ]

TOP

影相、拍片 liquid or galaxy 好d?

TOP

拍片 冇一部android 係得既~!!

TOP