微軟終於出手 Apple + Google 好快玩完

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

場戲越黎越好睇,最後都係用家受惠


以後可能街要一人3機

TOP

亂咁吹水真係你既強項
同麥樂倫一樣,自己鐘意既品牌出手=ko哂對手
sony出隻ff13,kz2,mgs4就打得殘xb360?
nv出張gt300就ati消失?

TOP

一個高級軟件開發員?
咁尼一個高級軟件開發員真係好勁~ 可以改變世界, 可以攞獎!!
M記唔跟標準,對手一樣可以睇住佢來打... 尼個世界都係互抄~
新技術出唔夠一年, 就成條街都有所謂新技術...

TOP

"一個高級軟件開發員" can take down Apple+ Google!?

TOP

唔洗咁火
上面段野針對打機手機功能姐,
咁如果真係做到ge,對手機打機用家個市場的話係好有優勢ge..........
但我又唔信行得dx ge game係mobile度行得好掂lor

[ 本帖最後由 bakamono 於 2009-12-11 11:55 編輯 ]

TOP

HAHAHA~~~~個 TOPIC ,有頭腦的人都會打個問號!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁咪打死埋PSP 同 NDS... ...

TOP

其實而家D 電話大到成個龜殼咁, 不如考慮PSP 同NDS 加個電話功能咪得LO

TOP