Iverson 當前離線
Moderator
Frings 當前離線
進階會員
原帖由 Iverson 於 2009-12-8 20:37 發表 唉, 部電話唔見左... 想出過部... 不過宜家先出G1好似有D遲.... 但係見二千鬆D, 又有QWERTY KEYBOARD.... 唉... 唔知點簡... 各位C HING有無好介紹??? 定係G1照去...??
TOP
mkywong 當前離線
reve 當前離線
初級會員
extralam 當前離線
中級會員
wataru 當前離線
edicool 當前離線
Banned
浙江靚仔 當前離線
原帖由 wataru 於 2009-12-11 11:14 發表 No wor I am using this hero rom http://www.youtube.com/watch?v=q-Iy_hYC7vY make sure u have class 6 sd card then you will be fine it is very smooth