之前本身都有部kossel mini, 但當有一排冇用, 舖哂塵, 唔知係唔係咁, 所以出膠時都唔係好順, 又唔想再慢慢執, 加埋部機又比較阻地方..而最近又心思思有d 想印, 咁忽發奇想就去D 二手,拍賣網站睇下有冇D 2手機買(諗住唔使再點攪就可以印)...咁用手機碌緊旋轉, 就見到呢部CEL-ROBOX...賣家話係全新既, 只係開過個盒望下. 再上網睇下個SPEC, 見到幾令仔加埋又唔會好阻地方, 就膽粗粗就要左...只係講左一次價(平左1舊水)
之後PICK UP 左之後, 即係拎返公司試機, 要SENT EMAIL 去返CEL 拎AUTHORIZATION CODE, 之後, 就可以用..真係PLUG & PLAY, VERY 方便...
咁就可以杜埋老虎同D 女可以黎印野玩, 因為完全冇咩難度... |