chue 當前離線
特級會員
ppaazz123 當前離線
Banned
TOP
raywan 當前離線
進階會員
patkwok 當前離線
Okt04175 當前離線
平有平玩,貴有貴玩啫,其實 UBUNTU 都好好聲,唔係都唔會拎黎比較,買 DAC 既野,睇能力負擔同埋留意土地問題, ... chue 發表於 2020-11-10 02:03
Ubuntu用低延遲版Linux核心效果真係唔錯架,要好聲首先就唔好用普通版Linux核心先,後續調校就我都要請教 ... Okt04175 發表於 2020-12-3 22:42