螺旋處,有無答案?

2021年10月的螺旋處,誰對誰錯,有無人知結果?
https://www.hkepc.com/forum/view ... A%E6%97%8B%E8%99%95

本帖最後由 foggie 於 2022-2-18 21:58 編輯

唔駛諗到咁複雜。
即係兩架車都想入同一條行車線。
右邊線係單虛線
左邊線係雙虚線
就緊係單虚線嗰邊有優先權啦(即係cut出外圈有優先)
識咁諗就知一定係cam 主錯啦
如果剩係睇外圈有冇車就出,咁迴旋處就唔駛用讓線,用單虛線咪得囉。

不過好多人唔識睇線,以為鬥快入線就叫贏。

TOP

線話你聽主客,無咁多學問的

TOP