[技術討論] 去除車身污漬分享

自己洗車發現車頂有數十滴鮮黃色的汁漬, 面積加埋大過一張啤牌, 真係金城營造咁既色, 係雀屎定顏料?
捽唔甩, 用手指甲刮勉強刮到, 但咁攪一定整花及唔知攪到幾時

冇粗臘, 亦唔敢用藍威寶, 唯有試下其他網上方法

1. 紙巾濕水醃佢數小時再捽......失敗, 甩都唔甩
2. 用消毒雙手jelly捽......都係唔得

最後, 用下高露潔加埋牙擦輕力刷下佢, WORK 喎!!!!
好有成功感, 刷完用清水沖洗再抹乾, 表面似乎冇痕, 感覺車蠟冇被捽花

大家仲有咩清潔車身, 車籠秘技, 可否share下?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

自己洗車發現車頂有數十滴鮮黃色的汁漬, 面積加埋大過一張啤牌, 真係金城營造咁既色, 係雀屎定顏料?
捽唔甩 ...
soccerism 發表於 2022-1-16 16:49


我因為係白色車, 所以一定用泥膠同粗蠟去污....一支粗蠟用好多年... 用到支野爆左樽都未用完....
用完牙膏, 有無見倒面無左果種反光... 如果係, 你應該要落幼蠟

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2022-1-16 18:20 編輯

牙膏點會無刮花D 蠟, 牙膏算係較粗的研磨劑

蟲膠樹膠雀屎等都有D 比較專用的清潔劑不傷車, 買定一支備用.  或者用清蠟青 (柏油) 嗰d 都得.
如果真係無, 就普通刮痕蠟粗蠟.

粗蠟, 幼蠟, 抛光等等一層層咁用較幼細的研磨劑去打理

TOP

自己洗車發現車頂有數十滴鮮黃色的汁漬, 面積加埋大過一張啤牌, 真係金城營造咁既色, 係雀屎定顏料?
捽唔甩 ...
soccerism 發表於 2022-1-16 16:49

師兄,清完有冇揸番coating 做保護?
可以試試用turtle wax 隻ice seal and shine,好簡單!

TOP

Turtle seal and shine 係D護理劑?
完全洗乾淨左車身然後噴一層?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Turtle seal and shine 係D護理劑?
完全洗乾淨左車身然後噴一層?
soccerism 發表於 2022-1-16 20:47

自己上Youtube Search 下Turtle wax ice seal and shine ,自己衡量!
唔好話點你!

TOP

牙膏點會無刮花D 蠟, 牙膏算係較粗的研磨劑

蟲膠樹膠雀屎等都有D 比較專用的清潔劑不傷車, 買定一支備用.  ...
mo9394 發表於 2022-1-16 18:13


Agree.
Toothpaste can act like sand paper.
I always use method without damage to clear coat.

TOP